czwartek, 24 grudnia 2015

BLOGMAS #24

MERRY CHRISTMAS!

 Przepraszam za długą nieobecność na blogu. Niestety mój komputer trochę zachorował, dlatego nie było postów.



Z okazji, że już dziś jest wigilia chciałabym wam życzyć:
zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo miłości, spełnienia marzeń, prawdziwych przyjaciół i wszystkiego czego sobie wymarzycie. <3

 ULUBIEŃCY OSTATNICH DNI!
Aby ten post nie był tylko z życzeniami pomyślałam, żeby zrobić ULUBIEŃCÓW OSTATNICH DNI.
Sooooo............

 1. Ostatnio polubiłam piosenkarzy Jack & Jack. Mają naprawdę super kawałki, a moimi ulubionymi są:
 2. eos super nawilżające pomadki. Są moimi ulubieńcami od dość długiego czasu i do dziś je polecam.
 
3. Mgiełki z Avon,nie utrzymują się, aż tak długo ale bardzo fajnie pachną.
 
4.CLOUD 9 super film polecam. Opowiada o Kayli Morgan, która jeździ na snowboardzie wygrywa pierwsze miejsca myśląc, że jest najlepsza a wcale tak nie jest. Każde zawody miała podstawiane. Gdy się o tym dowiedziała zaczęła działać.  
Oglądam go co roku po kilka razy w czasie zimy. jest super :)
 

JULA
XXX 

 
 

 

poniedziałek, 7 grudnia 2015

BLOGMAS #7

TO TYLKO TWOJA DECYZJA.
Hello!
Jak wiecie moje włosy z natury są kręcone i to bardzo kręcone. Z jednej strony to + a z drugiej -.
Zawsze jest tak, że ci którzy mają proste chcą mieć kręcone i na odwrót. Właśnie tak jest czasem w moim przypadku.
 Często myślę sobie ''wow Julka świetne włosy takie kręcone nikt takich nie ma'', a czasem jak je wyprostuje to podsuwa się inna myśl ''wow Jula wyglądasz jak nie ty super''!. I zadajesz sobie pytanie jak Ci jest lepiej. Inni mówią że lepiej Ci w kręconych inni, że w prostych, jeszcze inni mówią, że lepiej Ci w prostych bo nie masz szopy na głowie.
Super nie? I pytanie co wybierasz? Każdy by Ci powiedział posłuchaj głosu serca. Taaaa łatwo komu mówić.I jesteś w czarnej kropce, nie wiesz co zrobić. A więc co robisz?  
Pytanie było CO ROBISZ? Na pewno wybierz sam. Możesz poprosić o pomoc znajomych, przyjaciół, rodzinne. Ale to tylko TWOJA decyzja. Bardzo ciężko wybrać decyzję, która będzie dobra. Mijają dni, a nawet lata i nadal nie znasz odpowiedzi. CO ROBISZ ?
Akurat ten przykład jest dość banalny ale jakoś taki mnie natchnął.
Wiem ludzie mają ważniejsze i cięższe decyzje, które muszą podjąć ale nie wiedzą, który wariant wybrać.Zaczynają od takich głupich decyzji.Czy iść w prawo, w lewo, zawrócić, iść prosto czy stać w miejscu. Od małego mamy swoje własne decyzje które czasem trudno nam wybrać, dlatego od takich beznadziejnie głupich decyzji zaczynamy i przygotowujemy się do podjęcia cięższych bardziej odpowiedzialnych.







To by było na tyle z mojej weny twórczej, Jak wam podobają się takie posty?

JULA

XXX

    

niedziela, 6 grudnia 2015

BLOGMAS #6

MIKOŁAJKI!

Hello!
W sumie ten dzień spędziłam na zakupach na święta, dla koleżanek, dekoracji do pokoju. Była ładna pogoda, świeciło słońce. 
Nie którzy obchodzą ten dzień, inni nie, akurat u mnie w rodzinie obchodzimy, dzielimy się drobiazgami, które nas bardzo cieszą. Uważam, że małe rzeczy cieszą najbardziej, a zrobione własnoręcznie to już coś. U mnie w domu jest taka tradycja, że wystawiamy buty przed drzwiami w środku domu. I rodzice w nocy wkładają tam prezenty :3. Uważam, że to bardzo urocze. <3
Teraz wam pokażę co dostałam na mikołajki od rodziców i od koleżanek. :3
Dziękuje Martynie i Sanderce za super prezent. <3



UWIELBIAM SKARPETKI <3

JULAXXX


sobota, 5 grudnia 2015

BLOGMAS #5

DIY HOLIDAY ROOM DECOR

To zdjęcie jest od jednej z moich youtuberek. LAURDIY
HELLO!

W dzisiejszym poście pokaże wam jak udekorowałam sobie pokój, na święta. Od tego roku strasznie interesuję się DIY, CIY, dekorowaniem itp. Myślę, że to przez to, że często oglądam amerykańskie youtuberki i mnie inspirują. Może, zrobię dla was niedługo post o moich ulubionych youtuberkach? Jeżeli, chcielibyście to piszcie.
A teraz przejdźmy do mojego pokoju. :)

1.Świąteczny słoik
Pierwsze DIY to tak naprawdę zwykły słoik, bombki i siatka złota do kwiatków.
Serio robi super wrażenie.

2.Choinka z taśmy washy tape.
Na ścianę okleiłam taśmami wzór choinki, poprzyczepiałam bombki z papieru i świąteczny łańcuch.



 TAK TO MÓJ KOCHANY KOTEK KITON <3

3.Prezent na ścianie.
Nałożyłam papier ozdobny na tablicę korkową, przykleiłam i GOTOWE!



4. Świąteczny przybornik na naszyjniki.
Nie wiedziałam jak to nazwać. Tak naprawdę to jest górna część małego pudełka na drobiazgi.
Okleiłam go papierem świątecznym, i zawiesiłam na pinezki moje naszyjniki.


JULAXXX



piątek, 4 grudnia 2015

BLOGMAS #4

 CHRISTMAS WISH LIST

HELLO!
Dziś dzień minął mi bardzo fajnie. Wybieram się dziś na noc z Ulą do koleżanki :3 JULSON (wyczekuj mnie). 
Przechodząc do tytułu posta powiem wam przykładowe prezenty, które może was zainspirują i poprosicie o nie Św.Mikołaja :).



1.KOSMETYKI 
-puder
-podkład
-maskara
-szminka
-balsam do ciała
2.AKCESORIA DO MAKIJAŻU
-pędzle
-kosmetyczki
-lustro
-zalotka

3.UBRANIA ZIMOWE
-kurtki
-spodnie snowboardowe
-rękawiczki na śnieg

4.AKCESORIA DO TELEFONU
-obudowa
-słuchawki

5.UBRANIA, BUTY, TOREBKI


6.KSIĄŻKI, FILMY

7.PERFUMY

8.ZESTAWY 
-kosmetyczne


9.DEKORACJE DO POKOJU
-lampki
-koce
-poduszki


Myślę, że pomogłam wam w wyborze i podsunęłam wam kilka pomysłów.

JULA
XXX

czwartek, 3 grudnia 2015

BLOGMAS #3

TRIP IN WARSAW

Hello!
Dziś byłam na wycieczce szkolnej w Muzeum Powstania Warszawskiego. Było fajnie i ciekawie. Pani przewodnik jak nam opowiadał to było widać, że się tym bardzo interesuje i mówiła to z pasją. Ogólnie uważam, że każdy Polak powinien znać swoją historię, historię Polski. Jeżeli chodzi o samo muzeum uważam, że warto tam pojechać.
Znajduje się tam wiele fajnych, ciekawych eksponatów do zwiedzania. Największą frajdę zrobiło na mnie zbieranie kartek z kalendarza, są zawieszone po całych muzeum od początku wybuchu Powstania Warszawskiego. Ciekawa pamiątka i duża historia.
Kolejnym przykładem, aby was zachęcić do pojechania, jest krótki tunel, do którego wchodzimy. Utrudnieniem są ślepe uliczki i zgaszone światło. Możemy zobaczyć jak ludzie w czasie wojny przemieszczali się tunelami.



 JULA
XXX

środa, 2 grudnia 2015

BLOGMAS #2



Favorite November!

W dzisiejszym poście będą ulubieńcy (kosmetyczni, muzyczni i wiele innych), a więc.....
  Let's go! 

1.Stay matte- puder. Mam go od promocji na kosmetyki do twarzy w rossamnie. Sprawdza się świetnie, bardzo ładnie pachnie, starcza na długo. Cena ok.25 zł.

2.Lovely volume booster- tusz do rzęs.  Używam go od niedawna, bardzo ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Jedynym, minusem jest to, że się kruszy, ale nie aż tak bardzo.Cena ok.10 zł.

3. Świąteczne lampki w pokoju.
Czemu w ulubieńcach? Jakoś dają moc świątecznego nastroju, umilają czas wolny w pokoju. I oczywiście dekorują nasz pokój.


4. Książka Jesteś cudem Regina Brett. Książka bardzo dobrze wpłynęła na moja samoocenę. Daje dużo do zrozumienia, przemyślenia. Autorka pisząc, mówi historie z życia wzięte, które bardziej do nas trafiają, więc polecam (idealna na prezent pod choinkę). Dzięki tej książce uwierzyłam, że marzenia są możliwe! Cena ok.20 zł.







5.Gingerbread latte starbucks. Najlepsza kawa na święta. Bardzo ogrzewa. Idealna na zimowe wieczory. Cena Tall - 13,90zł, Grande - 15,90zł, Venti - 16,90zł.


6.Świeczki zapachowe. Umilą każdy dzień, wieczór. Najlepiej pasują przy kawie i ciekawej książce. 
 

7. Hello-Adele. Super piosenka, można sobie pośpiewać jak to na, każdej wycieczce szkolnej :D. 
https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A

8. Focus- Ariana Grande. Super, fajna. Bardziej do potańczenia.
https://www.youtube.com/watch?v=lf_wVfwpfp8


JULAXXX