wtorek, 30 czerwca 2015

HAUL zakupowy !!! Rossman, Hebe. :D

Hej!

Jak widzicie po tytule tego posta jest to haul. Byłam dziś w dwóch sklepach i trochę rzeczy kupiłam :D hihi :) Miałam kartę upominkową do Rossmana i wszystkie rzeczy były właśnie za tę kartę, którą dostałam na urodziny :D, a rzeczy z Hebe zapłaciłam z mamy portfela hihi ;p. Dziś była piękna pogoda, dlatego poprosiłam moją siostrę (mój fotograf ;p) Agatę aby zrobiła mi zdjęcia:D. Moim zdaniem wyszły fantastycznie:D (zdjęcia robione telefonem) ;p
 A więc o to moje zdobycze; :D

1. Suchy szampon z BATISTE (Rossman)
Jest to mój pierwszy szampon z tej firmy. Dużo pozytywnych opinii słyszałam na jego temat, a poza tym był w promocji :D więc postanowiłam go kupić ;p

2. Maska do włosów (Hebe)
Jest dość tania, moja koleżanka miała tę maskę i mi ją poleciła;p.Więc postanowiłam ją zakupić :D

3.Antybakteryjny spray do buzi (Rossman)
Uważam, że każdemu przyda się taki spray akurat moja koleżanka taki miała :) Spodobał mi się, a więc go kupiłam :D

5. Gąbka do makijaży stożkowa (Hebe)
Jest to moja druga gąbka. Bardzo ciekawi mnie jak będzie się sprawdzała. Spróbujemy, zobaczymy xd :D

6.Balsam do ciała
Jest to mój nowy balsam do ciała. Potrzebował właśnie takiego balsamu do nawilżenia i zregenerowania mojego ciała xd :D

7. Antiperspirant (Rossman)
Co to dużo gadać. Był w promocji to go kupiłam xd

8.Odżywka do paznokci nadająca kolor
Potrzebowałam jakieś odżywki, a natrafiłam na odżywkę nadającą kolor i to w dodatku wakacyjny. Musiałam ją mieć xd :D

9. Szampon koloryzujący włosy
Są wakacje, a więc postanowiłam pofarbować sobie włosy. Czemu nie ? :D hihi

A na koniec chciałabym wam pokazać wypożyczoną książkę myślę że już dość dobrze znaną przez większość osób ,,Gwiazd naszych wina"
Pozdrawiam
Jula
xxx



25 komentarzy:

  1. czemu jesteś taka piękna? haha :D
    zapraszam do siebie na mały konkurs:) --> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię suche szampony!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam tą maskę i 100% polecam :) Książka jest naprawdę wciągająca <3 wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki że mi przypomniałaś o czymś :) Suchy szampon jest bardzo dobry! Zaciekawiła mnie ta maska o.O Może jak będę pamiętać i będę w hebe to sobie kupię :) Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten suchy szampon i maska do włosow są rewelacyjne! :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym bardzo duchy szampon, ale nie widziałam go jeszcze w żadnym Rossmanie :/
    Super blog, widzę ze to początki wiec życzę Ci powodzenia xd :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne produkty, ja mega żałuję, że u mnie w okolicy nie ma nigdzie Hebe :(
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham 'Gwiazd naszych wina' <3

    Zaobserwujesz? -> http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do włsoów koloryzowanych od razu mogę polecić maskę Garnier Fructis Goodbye Damage :) Farbuję włosy przynajmniej raz na 3 miesiące na zupełnie inny kolor i sprawdza się.
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej maski :)

    Moge poprosic o klikanie w pogrubione wyrazy w najnowszym poście?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam książkę ''Gwiazd naszych wina'', ale jej nie dokończyłam jeszcze xD

    Zapraszam do mnie! :)
    http://wakacyjny--pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę, i też kupie ten suchy szampon :D
    Śliczny blog ♥

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze Ci się sprawuje ten suchy szampon? Ja kiedyś u kogoś użyłam suchego szamponu Sayoss i moje włosy wyglądały dokładnie tak samo jak przed użyciem szamponu ;/

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość kosmetyków, które kupiłaś sama posiadam ,haha :)
    Ja też mam książkę "Gwiazd Naszych Wina" ♥
    Poklikasz u mnie w linki misiu? ♥ To moja pierwsza współpraca i bardzo chcę, żeby wypaliła :)

    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. gwiazd naszych wina , uwielbiam ^^
    Pozdrawiam cieplutko
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze kupic tą gabke do makijazu, super zakupy :D
    Fajny blog. Podoba mi się wygląd oraz treść postów, więc na pewno będę tu często zaglądać! :) Moze obs za obs? ^^ Jak cos, to zacznij i dać znac u mnie w kom :* Buziaki! :*
    http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O, też się czaje na ten suchy szampon :3


    >> beauty bevst <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post i bardzo dobre zakupy ;) też miałam taką maske do włosów tylko o zapachu czarnej jagody :)
    zapraszam do mnie , moze obserwacja za obserwacje ;)
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy :) Ja mam małe uprzedzenie do suchych szamponów...
    Nowy wpis: http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. koniecznie muszę kupić tę książkę i ją przeczytać :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę kupić tę książkę i ją przeczytać :)

    Mój blog - kilk! ♥

    OdpowiedzUsuń