czwartek, 16 lipca 2015

OBTŁUCZONY ŁOKIEĆ + DIY!!!

Hej!   
Mój dzisiejszy dzień  był nawet fajny razem ze znajomymi grałam w Water Tag, było spoko aż do czasu :/ Jak schodziłam ze schodów w mokrych skarpetkach oczywiście musiałam sobie coś jak zwykle zrobić :D poślizgnęłam się i upadłam na łokieć. Strasznie mnie bolał, więc udałam się do szpitala. Po 3 godzinach siedzenia i czekania dowiedziałam się że mam bardzo obtłuczony (trochę kiepsko:/). Tata kupił mi w aptece temblak i mam w nim chodzić aż przestanie boleć. Masakra przecież ja w tę niedzielę jadę na obóz :/ 
Jakoś dam radę :D BĘDZIE DOBRZE :D Trochę historii z mojego życia xd :D

 W dzisiejszej drugiej połowie posta przedstawię wam 2 sposoby na udekorowanie pokoju + 1 DIY.

1. DIY 

Potrzebne nam będą:
-farby
-pędzle
-kubek z wodą
-cyrkiel
-nożyczki
-4 papierowe talerzyki (lub jak kto woli)
Krok pierwszy


Rysujemy cyrklem koła na każdym talerzyku, a następnie wycinamy je.
Krok drugi
W sumie polega on na kreatywnym myśleniu, wystarczy tylko uruchomić nasze plastyczne komórki ( o ile takie są) :D i malować, malować. Ja akurat postanowiłam namalować owoce, ponieważ bardzo dobrze kojarzą mi się z wakacjami.
Krok trzeci 


GOTOWE!!!
Takie DIY można wykorzystać na różne sposoby np:
-powiesić na ścianie
-położyć na biurku, szafce nocnej

Dekorowanie pokoju
#1
Sztuczne kwiaty + plastikowe opakowanie po płynie do twarzy, świetnie komponuje się do letniej pogody na dworze np. na szafce nocnej, komodzie czy nawet parapecie.
#2
Słoik+ piasek dekoracyjny owinięty różowo-jaskrawą wstążką, a do tego piękny sztuczny bukiecik białych kwiatków.Jak na moje oko to na  szafce nocnej wygląda idealnie. 
JULA
xxx





piątek, 10 lipca 2015

Dreams are possible!

 HI!

Mieliście kiedyś jakiekolwiek marzenia? Ja ich mam bardzo dużo :) Warto marzyć, ale pytanie czy się spełnią? W sumie zależy to od was i trochę też od marzeń jakie sobie wymarzyliście.
Przejdźmy do rzeczy czyli ,,od was'' Powiedzmy sobie że mamy marzenie mieć czerwony pasek na koniec roku. Okey mamy już marzenie, pierwszy krok za nami. Teraz trzeba mu pomóc, ponieważ marzenie nie zrobi wszystkiego za nas. Więc co my możemy zrobić: wziąć się za naukę, nie siedzieć długo przy komputerze, słuchać na lekcji. Takimi małymi krokami możemy dojść do celu a naszym celem jest nasze marzenie.
Moim największym marzeniem jest zamieszkanie w USA, robienie amerykańskich DIY, jeżdżenie żółtymi szkolnymi busami do szkoły, pójście na PROM w liceum i wiele innych marzeń związanych ze Stanami :) To marzenie jest ciężkie do zrealizowania ale na pewno możliwe. Można go podzielić na małe kroki.Jednym z tych małych kroków jest zrobienie sobie Ameryki u siebie w Polsce może to dziwnie brzmi ale moim zdaniem fajny pomysł :D Jak to zinterpretujecie tak wam wyjdzie.
Sesja jest zrobiona na plaży (straszna pogoda, wieje, zimno, ale i tak fajnie) xd



bluzka- H&M spodenki- H&M pasek- sh buty- vans

Pmiętajcie uwierzcie w swoje marzenia, bo to od was zależy czy się spełnią :D
JULA
xxx

czwartek, 2 lipca 2015

Sunny day :D

Hej!

Już jutro zaczynam prawdziwe wakacje. Z rodziną wyjeżdżam  nad morze Bałtyckie ok.godziny 7:00. Jak dla mnie strasznie wcześnie xd Jestem totalnym śpiochem i kocham długo spać :3 Więc się nie wyśpię.:/

 Chciałabym wam polecić film, myślę że każdy zna ten ciąg filmów, a mówię tu o serii ,,Szybcy i Wściekli''. Dziś obejrzałam 5 część przede mną jeszcze dwie, już nie mogę się doczekać :D W każdym fragmencie filmu jest jakaś akcja, coś się dzieje. Jeżeli dana część się kończy w niedokończonej akcji to w następnej części jest zakończona. (nie wiem czy zrozumieliście ale mam nadzieję ;3) Polecam :D
Moja dzisiejsza sesja była w plenerze bardzo słonecznym. Zdjęcia robiła moja koleżanka, osobiście jestem z nich bardzo zadowolona. :D


Sukienka- H&M


 Jula
xxx