piątek, 10 lipca 2015

Dreams are possible!

 HI!

Mieliście kiedyś jakiekolwiek marzenia? Ja ich mam bardzo dużo :) Warto marzyć, ale pytanie czy się spełnią? W sumie zależy to od was i trochę też od marzeń jakie sobie wymarzyliście.
Przejdźmy do rzeczy czyli ,,od was'' Powiedzmy sobie że mamy marzenie mieć czerwony pasek na koniec roku. Okey mamy już marzenie, pierwszy krok za nami. Teraz trzeba mu pomóc, ponieważ marzenie nie zrobi wszystkiego za nas. Więc co my możemy zrobić: wziąć się za naukę, nie siedzieć długo przy komputerze, słuchać na lekcji. Takimi małymi krokami możemy dojść do celu a naszym celem jest nasze marzenie.
Moim największym marzeniem jest zamieszkanie w USA, robienie amerykańskich DIY, jeżdżenie żółtymi szkolnymi busami do szkoły, pójście na PROM w liceum i wiele innych marzeń związanych ze Stanami :) To marzenie jest ciężkie do zrealizowania ale na pewno możliwe. Można go podzielić na małe kroki.Jednym z tych małych kroków jest zrobienie sobie Ameryki u siebie w Polsce może to dziwnie brzmi ale moim zdaniem fajny pomysł :D Jak to zinterpretujecie tak wam wyjdzie.
Sesja jest zrobiona na plaży (straszna pogoda, wieje, zimno, ale i tak fajnie) xd



bluzka- H&M spodenki- H&M pasek- sh buty- vans

Pmiętajcie uwierzcie w swoje marzenia, bo to od was zależy czy się spełnią :D
JULA
xxx

12 komentarzy:

  1. Sama mam wiele marzeń z każdym dniem dąże do ich spełnienia ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia są po to aby je spełniać - na różne sposoby! :)
    Bardzo fajna stylizacja :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajnie piszesz :D Zapraszam na mojego
    fashionbyzuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam ; http://xmaalw.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację , marzenia się spełniają jeśli tylko naprawdę chcemy aby się spełniły , jednak jeśli mamy większe marzenia typy " marzę o tym aby zacząć nagrywać moją muzykę " to bez wsparcia bliskich tez się nie obejdzie :) .
    Życzę wam wszystkim, aby i wasze marzenia się spełniły , nigdy się ie wolno poddawać bo to oznacza cofanie się :D
    Na koniec zapraszam do mnie bez linku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje! Marzenia się spełniają, tylko trzeba im w tym pomóc! Świetne zdjęcia <3
    http://juliee-kalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia są niczym jeśli nie staramy się ich spełnić -JDabrowsky :) Fajnie masz nad tym morzem. Szkoda że masz brzydką pogodę. Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak marzenia są do zrealizowania , tylko trzeba sie postarać!

    Poleciłam Cie na moim blogu -> nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w realizacji marzeń! na pewno się uda!

    http://poligon-domowy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego ja swój cel postawilam i daze do niego codziennie. Jest to dla mnie przyjemnością gdy coś sie udaje, ale gdy upadam do się nie poddaje :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Lover-photography.blogspot.com
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zdjęcia jak twoje! Pełne uśmiechu i pozytywnej energii :D oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo pogody widac ze sesja udana :)
    obs za obs? :) ja zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń