czwartek, 16 lipca 2015

OBTŁUCZONY ŁOKIEĆ + DIY!!!

Hej!   
Mój dzisiejszy dzień  był nawet fajny razem ze znajomymi grałam w Water Tag, było spoko aż do czasu :/ Jak schodziłam ze schodów w mokrych skarpetkach oczywiście musiałam sobie coś jak zwykle zrobić :D poślizgnęłam się i upadłam na łokieć. Strasznie mnie bolał, więc udałam się do szpitala. Po 3 godzinach siedzenia i czekania dowiedziałam się że mam bardzo obtłuczony (trochę kiepsko:/). Tata kupił mi w aptece temblak i mam w nim chodzić aż przestanie boleć. Masakra przecież ja w tę niedzielę jadę na obóz :/ 
Jakoś dam radę :D BĘDZIE DOBRZE :D Trochę historii z mojego życia xd :D

 W dzisiejszej drugiej połowie posta przedstawię wam 2 sposoby na udekorowanie pokoju + 1 DIY.

1. DIY 

Potrzebne nam będą:
-farby
-pędzle
-kubek z wodą
-cyrkiel
-nożyczki
-4 papierowe talerzyki (lub jak kto woli)
Krok pierwszy


Rysujemy cyrklem koła na każdym talerzyku, a następnie wycinamy je.
Krok drugi
W sumie polega on na kreatywnym myśleniu, wystarczy tylko uruchomić nasze plastyczne komórki ( o ile takie są) :D i malować, malować. Ja akurat postanowiłam namalować owoce, ponieważ bardzo dobrze kojarzą mi się z wakacjami.
Krok trzeci 


GOTOWE!!!
Takie DIY można wykorzystać na różne sposoby np:
-powiesić na ścianie
-położyć na biurku, szafce nocnej

Dekorowanie pokoju
#1
Sztuczne kwiaty + plastikowe opakowanie po płynie do twarzy, świetnie komponuje się do letniej pogody na dworze np. na szafce nocnej, komodzie czy nawet parapecie.
#2
Słoik+ piasek dekoracyjny owinięty różowo-jaskrawą wstążką, a do tego piękny sztuczny bukiecik białych kwiatków.Jak na moje oko to na  szafce nocnej wygląda idealnie. 
JULA
xxx





9 komentarzy:

  1. Pojemniczki/słoiki+sztuczne kwiaty świetnie się prezentują ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoik z piaskiem jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba pomysły są znakomite :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba pomysły są znakomite :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba pomysły są znakomite :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz genialne pomysły *.* 2 sposób dekoracji najbardziej mi się podoba :D
    buziaaakii ;**
    +obserwuję, zapraszam do mnie w wolnej chwili, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży z tym łokciem i przestanie boleć. Na szczęście to tylko obtłuczenie, więc powinno bardzo szybko przejść :)

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post, obserwuję :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Zapraszam do Nas: http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń