poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wakacyjny post!!! #1 DIY

Hej!!!

Na początek chciałabym was przeprosić, że nie było postów przez dość długi czas. 
Przez ten czas byłam na obozie harcerskim.
Było MEGA :D
Był to mój 4 obóz i też za 4 razem udało mi się (w końcu :D) zdać 3 piórka.
Jest to taka sprawność ( 3-dniowa) 
1 dzień przez 12h nic nie się nie mówi
2 dzień przez 12h nic się nie je
3 dzień na 12h wychodzi się samemu do lasu i trzeba się ukryć tak aby nikt cie nie zauważył 

Po tych dwóch tygodniach pojechała z rodziną na małą wioskę na kilka dni, a stąd te zdjęcia :)
  

 Sesja była nad jeziorem w małej miejscowości. Mieliśmy na wyjeździe bardzo ładna pogodę, kąpaliśmy się w jeziorze. Ogólnie uważam ten wyjazd za udany i miło spędzony z rodziną. :D
bluzka- H&M   spodenki- sh   japonki- house









  Cudowne widoki; *0*




DIY
A na koniec posta mały DIY 
Zwykłe kamyki niektóre pomalowane farbą :D


 A wy jak spędziliście część wakacji ? Jeździliście na obozy, kolonie czy może pojechaliście na jakiś wyjazd z rodziną?

JULA
xxx

5 komentarzy:

  1. Super blog, zapraszam też do mnie! http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie bylam harcerka Ale ponoc to swietna zabawa.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, cudowny blog, oby było tak dalej ! :* Ja dopiero zaczętał od niedawna może wpadniesz ? :* http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia:*
    Wpadaj : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Świetny blog i zdjęcia ! Stylizacja również piękna ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń