sobota, 7 listopada 2015

October time !

Hi!

W tym poście chciałbym wam skrócić październik. Nie było mnie cały miesiąc w domu, ponieważ byłam w sanatorium na leczeniu w górach (cudowne widoki, jesień w górach- coś pięknego). W sumie mogę wam opisać co robiliśmy codziennie, dodam też parę zdjęć. A więc tak.....
Codziennie rano miałam basen i gimnastykę i zabieg. Akurat moim zabiegiem były kąpiele w borowinie, nawet spoko :D ( takie błotko). Była też szkoła więc za dużo nie straciłam ale zyskałam mega dobre oceny.
Piliśmy też takę zdrową i jednocześnie nie dobrą wodę :/
 Okey myślę, że czas na....... zdjęcia :D



(byliśmy w muzeum zabawek)
BARBIE <3 :D

(tak właśnie ta koza polizała moją kanapkę :/)









Dziękuję każdemu za miło spędzone najlepsze 28 dni <3
Jesteście Najlepsi :)

JULA
XXX






2 komentarze:

  1. Muzeum zabawek *-* Zazdroszczę.
    Po zdjęciach można zauważyć, że naprawdę się nie nudziłaś.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! :)
    Muzeum zabawek wydaje mi się interesujące, chetnie kiedyś zobaczę :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń