wtorek, 1 grudnia 2015

BLOGMAS #1

HELLO EVERYONE!

Jak widzicie po tytule posta będę codziennie dodawała posty typu BLOGMAS, nie wiem czy ktoś już tak tę serię nazwał ale tak. Dziś opowiem wam jak minął mi dzień.
Ogólnie było zimno i padał śnieg, nie wzbudzało to we mnie mega euforii jak u innych, ale cóż. Lubię śnieg tylko w ferie, ale o tym kiedy indziej. W szkole jak to w szkole, ujdzie. U mnie lepiej z nauką więc git, dostałam plusika z historii xd po raz pierwszy. (fajnie że rozmawiam z wami pisząc tak jak z przyjaciółkami :)).Teraz czas na codzienne selfie z koleżankami w szkole, nie tylko z dzisiejszego dnia:







  


JULA
XXX










6 komentarzy:

  1. Suuuuuuuuper post ;) !.
    Powodzenia w prowadzeniu blogmasów!
    Pozdrawiam Kvlinowska http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też padał dzisiaj śnieg.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pomorzu nie ma śniegu :(
    Ale powodzenia z blogmas. U mnie również już trochę klimat świąteczny zapraszam na konkurs, bardzo łatwy i z super nagrodami http://bibliotekaslow.blogspot.com/.../konkurs-swiateczny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie nie ma śniegu. Kocham śnieg. Powodzenia w prowadzeniu serii. Nominowałam Cię do LBA http://mojewlasne5minut.blogspot.com/2015/12/lba-czyli-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma śniegu, a ja kocham śnieg:( Super zdjęcia.
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń