środa, 2 grudnia 2015

BLOGMAS #2



Favorite November!

W dzisiejszym poście będą ulubieńcy (kosmetyczni, muzyczni i wiele innych), a więc.....
  Let's go! 

1.Stay matte- puder. Mam go od promocji na kosmetyki do twarzy w rossamnie. Sprawdza się świetnie, bardzo ładnie pachnie, starcza na długo. Cena ok.25 zł.

2.Lovely volume booster- tusz do rzęs.  Używam go od niedawna, bardzo ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Jedynym, minusem jest to, że się kruszy, ale nie aż tak bardzo.Cena ok.10 zł.

3. Świąteczne lampki w pokoju.
Czemu w ulubieńcach? Jakoś dają moc świątecznego nastroju, umilają czas wolny w pokoju. I oczywiście dekorują nasz pokój.


4. Książka Jesteś cudem Regina Brett. Książka bardzo dobrze wpłynęła na moja samoocenę. Daje dużo do zrozumienia, przemyślenia. Autorka pisząc, mówi historie z życia wzięte, które bardziej do nas trafiają, więc polecam (idealna na prezent pod choinkę). Dzięki tej książce uwierzyłam, że marzenia są możliwe! Cena ok.20 zł.







5.Gingerbread latte starbucks. Najlepsza kawa na święta. Bardzo ogrzewa. Idealna na zimowe wieczory. Cena Tall - 13,90zł, Grande - 15,90zł, Venti - 16,90zł.


6.Świeczki zapachowe. Umilą każdy dzień, wieczór. Najlepiej pasują przy kawie i ciekawej książce. 
 

7. Hello-Adele. Super piosenka, można sobie pośpiewać jak to na, każdej wycieczce szkolnej :D. 
https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A

8. Focus- Ariana Grande. Super, fajna. Bardziej do potańczenia.
https://www.youtube.com/watch?v=lf_wVfwpfp8


JULAXXX









2 komentarze:

  1. Książkę czytałam. Świetna jest tak samo jak inne pozycje tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam dopiero czytać tą książkę, ale już na początku jest bardzo ciekawa. Ja też bardzo lubię świeczki oraz piosenkę "Focus:.
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń