sobota, 5 grudnia 2015

BLOGMAS #5

DIY HOLIDAY ROOM DECOR

To zdjęcie jest od jednej z moich youtuberek. LAURDIY
HELLO!

W dzisiejszym poście pokaże wam jak udekorowałam sobie pokój, na święta. Od tego roku strasznie interesuję się DIY, CIY, dekorowaniem itp. Myślę, że to przez to, że często oglądam amerykańskie youtuberki i mnie inspirują. Może, zrobię dla was niedługo post o moich ulubionych youtuberkach? Jeżeli, chcielibyście to piszcie.
A teraz przejdźmy do mojego pokoju. :)

1.Świąteczny słoik
Pierwsze DIY to tak naprawdę zwykły słoik, bombki i siatka złota do kwiatków.
Serio robi super wrażenie.

2.Choinka z taśmy washy tape.
Na ścianę okleiłam taśmami wzór choinki, poprzyczepiałam bombki z papieru i świąteczny łańcuch.



 TAK TO MÓJ KOCHANY KOTEK KITON <3

3.Prezent na ścianie.
Nałożyłam papier ozdobny na tablicę korkową, przykleiłam i GOTOWE!



4. Świąteczny przybornik na naszyjniki.
Nie wiedziałam jak to nazwać. Tak naprawdę to jest górna część małego pudełka na drobiazgi.
Okleiłam go papierem świątecznym, i zawiesiłam na pinezki moje naszyjniki.


JULAXXX



4 komentarze:

  1. Widzę, że seria zainspirowana vlogami Littlemooonster96, ale bardzo fajne posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    >mój blog KLIK<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły. Jakiś może wykorzystam sama.
    anastywrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły. Jakiś może wykorzystam sama.
    anastywrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te dekoracje! Jaki uroczy kotek, aw.
    Pozdrawiam'


    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń