niedziela, 6 grudnia 2015

BLOGMAS #6

MIKOŁAJKI!

Hello!
W sumie ten dzień spędziłam na zakupach na święta, dla koleżanek, dekoracji do pokoju. Była ładna pogoda, świeciło słońce. 
Nie którzy obchodzą ten dzień, inni nie, akurat u mnie w rodzinie obchodzimy, dzielimy się drobiazgami, które nas bardzo cieszą. Uważam, że małe rzeczy cieszą najbardziej, a zrobione własnoręcznie to już coś. U mnie w domu jest taka tradycja, że wystawiamy buty przed drzwiami w środku domu. I rodzice w nocy wkładają tam prezenty :3. Uważam, że to bardzo urocze. <3
Teraz wam pokażę co dostałam na mikołajki od rodziców i od koleżanek. :3
Dziękuje Martynie i Sanderce za super prezent. <3



UWIELBIAM SKARPETKI <3

JULAXXX


3 komentarze:

  1. Super prezenty!
    U mnie w domu raczej nie obchodzi się mikołajek, a prezenty dajemy sobie dopiero na święta. A nawet wtedy nie są jakieś wyszukane, a raczej zwykłe drobiazgi. Nigdy święta nie kojarzyły mi się przede wszystkim z prezentami, a raczej z jednym z niewielu dni w roku, w którym jesteśmy razem całą rodziną ;)

    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tej tradycji nie mamy, choć dostałam wczoraj siatkę cukierków które uwielbiam i rodzice wiedzą, że jestem łasuchem xd :D
    http://tornadomysli.blogspot.com/ obserwuję xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty! Mega urocze te skarpetki.
    My też dajemy sobie takie drobiazgi z rodzicami, ale i tak prezenty nie są najważniejsze.
    Pozdrawiam,


    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń